donderdag 8 december 2022

Het is al weer tijd voor een nieuwe nieuwsbrief van groep 3

Vorige week donderdag waren bijna alle groepen weg. Alleen groep 1-2 en groep 3 waren op school. Natuurlijk hebben we met groep 3 gebruik gemaakt van het feit dat wij helemaal alleen waren in het gebouw.

We hebben verstoppertje gespeeld. De kinderen mochten in bijna alle ruimtes van het schoolgebouw verstoppen. We hebben de megafoon moeten gebruiken zodat iedereen kon horen wanneer het aftellen klaar was.

Met de lunch zijn wij met de klas naar de hal gegaan en hebben we daar ons brood opgegeten.

Toen wij maandag weer op school kwamen, was het tijd om de kerstboom op te gaan zetten in de klas. Deze is heel erg mooi geworden. De gang is dinsdag ook versierd. We komen al heel erg in de kerst sfeer.

Nog een paar weken en dat is het al weer vakantie. Tot die tijd blijven we hard werken en natuurlijk heel veel nieuwe dingen leren.