Groep 2

donderdag 11 februari 2021

Beste ouders,

We zijn weer lekker gestart maandag. Wel heel bijzonder met dit winterweer, maar de kinderen hebben ondanks de kou toch heerlijk buiten kunnen spelen. Jammer dat we nog niet alle kinderen weer op school hebben mogen begroeten. Hopelijk zijn ze er snel weer want de vriendjes missen hun. Een paar kinderen hebben hun werkboekjes van voor de kerstvakantie al ingeleverd en een beloningskaartje daarvoor gekregen. Super goed gewerkt! Ook thuis hebben veel kinderen hard gewerkt. We zagen hele mooie foto’s en filmpjes binnenkomen. Knap gedaan. Ouders nogmaals dank voor al jullie hulp bij het huiswerk maken. Hopelijk maken jullie er nu een pannenkoekenfeestje van ?

We zijn deze 2 weken nog met het thema bouwen bezig, daarna hebben we voorjaarsvakantie en na de vakantie gaan we het thema lente en kriebelbeestjes starten.
De rapportgesprekken komen eraan en jullie kunnen intekenen voor een gesprek op de ouderapp van leerplein. Mocht dat niet lukken dan graag een afspraak maken via de mail of telefoon.

Groetjes van de juffen.