Groep 2

woensdag 13 januari 2021

Beste ouders,

We zijn weer allemaal thuis en online aan het werk. Het is bijzonder hoe we dit met z’n allen kunnen/moeten doen. Wij beseffen heel goed hoe lastig het is, zeker als je zelf ook nog thuis moet werken en daarbij je kinderen moet begeleiden. Complimenten aan iedereen!
We zien gelukkig alle kinderen bij het beeldbellen en er zijn ook al foto’s van werkjes of opdrachten die ingeleverd zijn. Als foto’s niet lukken dan is het ook fijn als er gewoon een berichtje over het huiswerk komt, dan weten we of het allemaal lukt.
We werken dus over het thema Bouwen. Het prentenboek ‘De Bouwvakker’ kunnen jullie voorlezen en de opdrachten gaan ook over onderwerpen die met Bouwen te maken hebben. De opdrachten zijn gebaseerd op de doelen van taal, rekenen en motoriek.

Succes allemaal en hopelijk tot gauw.
Groetjes van Shirley, Dilek en Anneke