woensdag 2 december 2020

Wat is het weer een leuke en spannende tijd voor de kinderen. Bij hoge uitzondering kwam Sinterklaas samen met Piet toch ook dit jaar op de Rietendakschool. Volgens afspraak ging hij eerst naar de peuters en naar groep 1, dus de spanning was echt te snijden in onze groep. Met gezellige sinterklaas disco-liedjes aan waarop de kinderen konden dansen en nog even oefenen voor het ‘optreden’ lukte het om het geduld te bewaren.

Toen Sint en Piet er eenmaal waren hadden de kinderen zoveel te vragen dat het optreden een beetje in de knel kwam. Iedereen heeft aan Sint laten zien welk moeilijk kunstje hij/zij kon doen en zanger Dustin heeft zijn eigen lied gezongen met een eigengemaakte microfoon en de andere kinderen als achtergrondkoor. Sinterklaas had voor alle kinderen een woordje want natuurlijk had hij van alles opgeschreven in zijn grote boek.
Tot slot kreeg iedereen nog een cadeautje en een lekker zakje met pepernoten.
Het was een heel gezellig feest . Hopelijk tot volgend jaar Sint.

Vanaf volgende week staan de kerstbomen in de klas en gaan we ook weer veel gezellige dingen doen.
Deze keer zal het kerstgebeuren ook aangepast worden aan de omstandigheden.

Groeten van de juffen.