Garage de Rietendak Groep 1

donderdag 4 maart 2021

Na een vakantie zien we elkaar weer en we gaan aan het werk over de garage. In de gang staat een garage waarin auto’s (fietsen) worden gemaakt en ook is er een mooie weg op de grond, om met auto’s op te kunnen rijden. In de klas worden er bruggen gemaakt over het water en er rijden auto’s over.

Mooi om te zien dat deze groep zo lief is voor elkaar. Ze helpen elkaar en troosten elkaar als het even nodig is. De kinderen die nog niet zo lang op school zijn, wennen al goed. als ze even iets niet weten, worden ze geholpen door de andere kinderen.

Deze week hebben we een water/zandtafel en een thematafel gekregen. Deze zullen de komende weken ook in gebruik genomen worden.

In de gang hebben we een mooi bankje gekregen en een rijdende bak voor de boeken. Hele mooie materialen waar we erg blij mee zijn.