Fijne start in groep 7/8

donderdag 14 mei 2020

Wat goed om alle leerlingen weer op school te zien!
Ik ben erg blij met de start en het werken deze week, het gaat allemaal erg fijn.
We zijn met beide groepen ook begonnen met een bord in de klas.
Dit gebruiken we ook met de leerkrachten alleen de leerlingen hebben het bord eigen gemaakt met een eigen doel en acties die erbij horen om dat doel te bereiken.
Ook hoort hier een incheck bij en ik ben blij te zien dat deze incheck tot nu toe elke dag erg positief is

De leerlingen van groep 8 zijn begonnen met de eindfilm.
Het script, de spullen, de kostuums, alles is besproken.
Voor volgende week hebben we afgesproken de eerste drie scenes in te studeren en ik ben erg benieuwd. De leerlingen kunnen alles voor de scenes vinden in Google Classroom en krijgen de scripts mee naar huis komende vrijdag.

Groep 7 is begonnen met het bedenken van ideeën voor een muziekproject.
Zij denken eraan om in een vlog de verschillende muzikale en acteertalenten van iedereen te laten zien. Daarmee kunnen wij een auditie doen voor lang leve de muziekshow.

De komende twee weken zullen we op deze manier verdergaan.
We wachten de antwoorden af over hoe we na de pinkstervakantie verder mogen, maar ik vind het erg fijn de leerlingen deze week op school te hebben gehad en te zien hoe alles gaat!

Alvast een fijn weekend!
Vriendelijke groetjes,