FEEST in groep 1.

donderdag 24 juni 2021

Deze week is Mela bij ons in de groep gekomen, ze is nog even aan het wennen. Ze doet het goed en heeft het naar haar zin.

Er staat een nieuw thema centraal: feest. Volgende week zal het met de hele school feest zijn. We hebben al veel over feest gepraat en bedacht welke feesten er zijn. In de klas hangen slingers en de kinderen zijn bezig met z’n alleen een slinger te maken. Deze wordt steeds langer en langer. Er worden ballonnen geschilderd op ons nieuwe verfbord. Tijdens de kanjertraining mochten ze op elkaars rug kriebelen en voelen of dat fijn was. Ze konden al goed aangeven als ze iets  iets prettig vonden. Daarna hebben per 2-tal gekropen met elkaar vasthouden. Dit ging zo goed dat we dit zelfs met de hele groep konden doen. Een supermooi gezicht en mooi om te zien hoe goed en hoe leuk deze kinderen samen zijn.