Einde van het jaar in 7/8

donderdag 16 juli 2020

Wat hebben we gisteren een mooi afscheid gehad, met alle leerlingen die dit jaar naar het VO gaan.
Nadat we samen de film hebben gekeken, hebben de leerlingen allemaal hun basisschooldiploma voorzien van een handtekening en zijn ze met alle leuke cadeautjes naar huis gegaan. Uiteraard hebben we ook lekker samen met elkaar gegeten. Ik wil iedereen veel succes maar vooral veel plezier wensen. Kom vooral nog eens langs, want de deur staat altijd open!

Voor groep 7 zijn ook de laatste dagen voor de vakantie alweer aangebroken.
Twee dagen waarin we het lekker rustig aan doen en gezellig maken met elkaar.
We hebben vandaag kennis gemaakt met de nieuwe groep 7/8 en dat was erg gezellig en zelfs een beetje te kort voor alle gezelligheid. Morgen sluiten we het jaar af met een gezellige meester en juffendag. Ook worden dan alle tafels en stoelen opgehaald en mogen de kinderen in de pyjama of relax outfit op school komen. We gaan komende vrijdag de film van groep 8 bekijken. Doordat alle tafels en stoelen weg zijn in de klas, hebben we een leeg lokaal. De kinderen mogen daarom een kussen meenemen zodat ze zacht kunnen zitten.

Ik wens iedereen alvast een hele fijne vakantie, na een vreemde periode waarin we samen toch met alle hulp van buitenaf en uiteraard met uw hulp, goed onderwijs konden geven.