De laatste loodjes…

woensdag 29 juni 2022

Gisteren werden wij gemaild door CODA/kinderjury. De kinderen hebben ontzettend veel gelezen en het boek dat heeft gewonnen was: Bob popcorn in Amerika. Semmy is uitgekozen om als vertegenwoordiger van onze groep bij de prijsuitreiking te mogen zijn tijdens de aankomende Kinderboekenweek. Ontzettend leuk!

Morgenmiddag houden we een talentmiddag en komt de kunstenaar ons helpen met het ophangen van onze vlechtwerken.

Ondertussen zijn rapportgesprekken nog in volle gang. Mooie vooruitgangen zijn  te zien. Wij leggen alle afspraken/werkwijzen vast en de kinderen worden goed overgedragen aan de volgende leerkrachten: juf Naomi en juf Linda.

Juf Anneke neemt afscheid op dinsdag 5 juli.

Volgende week donderdagochtend gaan de kinderen al een kijkje nemen in groep 7/8 tijdens het wisselmoment. De kinderen hebben er volgens ons zin in, maar uiteraard eerst genieten van de vakantie.

Vrijdag 8 juli 12.00 is het dan echt vakantie! Op naar de laatste week….