De laatste dagen volledig online werken….

woensdag 6 mei 2020

Beste ouders en kinderen van groep 4,

De laatste drie dagen volledig online werken zijn ingegaan.

Aanstaande vrijdag krijgt u van ons een nieuwe weekplanning verdeeld in: op school werken / thuis werken. De lessen die gepland staan voor op school, krijgen de kinderen ook echt op school. Soms kan het voorkomen dat er nog een les afgemaakt moet worden of dat er nog zelfstandig aan een ander vak gewerkt moet worden. Aangezien uw kind maar een halve dag naar school gaat.

Vanaf volgende week zien wij de kinderen weer op school. In de brief die gemaild is staat precies wanneer en op welk tijdstip uw kind verwacht wordt. Ook staan hier de regels in waar wij ons aan moeten houden. Tip: Neem deze regels ook  met uw kind(eren) door, een goede voorbereiding is het halve werk!

Wij vragen het via deze weg nog een keer…

Kom niet op het schoolplein of in de school, maar zet uw kind af bij het kleine  hek aan de zilverweg. (dat is het hekje waar u ook de twee schuurtjes van de school ziet en het raam van groep 3) Indien u belangrijke zaken te melden heeft, kunt u ons bellen. Wij zijn al vanaf 8.00 op school aanwezig.

Als wij op deze manier goed samenwerken en ons aan de regels houden, houden wij het veilig voor ons zelf en de kinderen. Alvast bedankt voor uw medewerking!

Dan rest ons nog te zeggen dat we er klaar voor zijn en dat we niet kunnen wachten om de kinderen te zien! Helaas kan er niet worden geknuffeld (wij weten dat veel kinderen hier van houden in deze groep) maar wij zullen de kinderen enthousiast verwelkomen.

Liefs,

Juf Yvet en juf Monique