De kleutergroep

woensdag 1 december 2021

Vorige week was het voor de kinderen allemaal wel heel spannend. We zijn met de groepen 1 t/m 4 naar de Sinterklaasvoorstelling over de Klungelpiet geweest. Er was muziek, er waren pieten en er werd volop gezongen en gedanst. Fijn dat er zoveel ouders waren om ons erheen te brenen en weer op te halen. Hartelijk dank hiervoor. Op vrijdag is Sinterklaas met zijn beste Piet bij ons op school geweest.
De kinderen hebben allemaal lekkers in de schoen gehad en een cadeautje van Sint. Het was een heel gezellig feest. Nu misschien nog pakjesavond thuis en dan gaan we maandag de kerstboom opzetten.
De komende weken werken we gezellig in kerstsfeer en hopen we dat er niet teveel kinderen verkouden of ziek zullen zijn. We starten maandag met het prentenboek ‘ Rikki wil een kerstboom’ en daarna gaan we samen alles gezellig versieren in de lokalen en in de hal.

Groetjes van alle juffen.