De kleutergroep

woensdag 29 juni 2022

Het einde van het schooljaar nadert. Door het mooie weer komen we al helemaal in de vakantiestemming. We zijn aan het opruimen, schoonmaken en heerlijk veel aan het buitenspelen.
De waterpomp en het zand/modder zijn favoriet, maar ook het buitenspelmateriaal is erg in trek.
De kinderen bouwen de meest bijzondere constructies met de planken en de steunen en proberen van alles uit om ermee te kunnen klimmen, wippen, glijden etc. Zo leuk om te zien en ze leren er ook veel van.  Ze tekenen het plein vol met stoepkrijt en verven met water en kwasten over de stoepkrijt.
Het schoonmaken van kasten en speelgoed vinden ze ook helemaal geweldig. We kwamen dinsdag emmers en doeken te kort. Ze wilden allemaal helpen.
De kinderen die naar groep 3 gaan na de vakantie gaan deze donderdag en volgende week donderdag naar groep 3 om kennis te maken en om alvast een beetje te wennen aan de overgang naar het hoofdgebouw. De andere kinderen wisselen volgende week van groep en maken dan kennis met de nieuwe leerkracht.

Dit was mijn laatste nieuwsbrief!
Dinsdag 5-7 is mijn laatste werkdag en neem ik afscheid van alles en iedereen.

Ik wens jullie allen het allerbeste toe , een fijne vakantie en hopelijk tot ziens!
Hartelijke groet van Anneke.