De eerste boekbespreking in groep 4

donderdag 29 april 2021

Na de meivakantie starten wij in groep 4 met de boekbesprekingen. Het is best spannend om voor het eerst iets te presenteren aan een groep kinderen. Wij doen de boekbespreking niet meteen voor de hele groep maar starten maar het houden van een boekbespreking voor een aantal kinderen. Zo is het toch iets minder spannend.

De kinderen hebben zelf een mooi leesboek uitgekozen die ze al hebben gelezen of die ze nu lezen voordat ze de boekbespreking hebben. Over dit boek gaan ze vertellen, ze lezen een stukje voor uit het boek en beantwoorden vragen over het verhaal. We weten zeker dat ze het super goed gaan doen!

Afgelopen vrijdag was het Koningsspelen. We hebben veel leuke spellen gedaan op het plein en in de klas. We hebben gesmuld van een lekkere koek en een ijsje en hebben het vooral erg gezellig gehad met elkaar. Wat hebben de kinderen goed samen gewerkt en leuk samen gespeeld. Complimenten voor de hele groep! Als u benieuwd bent naar de foto’s, ze staan zowel op de Parro app als op de Rietendak Facebookpagina.

Morgen is de laatste dag voor de vakantie. We hebben weer een bijzondere tijd achter de rug waarin we met elkaar enorm hard hebben gewerkt. We willen de kinderen daarom ook een hele fijne vakantie toewensen en we zien elkaar weer op maandag 17 mei.