De afsluiting van groep 4

woensdag 15 juli 2020

De laatste dagen zijn aangebroken. De muren zijn leeg, de spullen opgeruimd, de verhuisdozen zijn de klas uit en de laatste lessen zijn afgemaakt. Het schooljaar zit er bijna op.

Deze week hebben we heerlijk buiten gegymd. Lijnbal, slagbal en trefbal. De kinderen kunnen steeds beter gooien en vangen. En wat weten ze de regels van slagbal nu goed! We hebben dit de afgelopen drie weken goed geoefend. Het slaan met een tennisracket of een plankje gaat ook al super. Knap hoor!

Aankomende vrijdag hebben we meester- en juffendag. Zowel juf Yvet als juf Monique zijn deze dag in de klas. We gaan leuke activiteiten doen met groep 3 en groep 4 samen zoals het kijken van de film van groep 8 en een leuke bingo. Hebben de kinderen er al zin in? Wij in ieder geval wel! De pyjama mag vrijdag aan en de kinderen mogen ook hun knuffel meenemen. We hebben aankomende vrijdag geen stoelen en tafels meer, dus denkt u aan het meegeven van een kussen? Dan zitten we lekker zacht op de grond.

Wij willen alle ouders van groep 4 hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking. Het is een bijzonder jaar geweest waarin veel anders liep dan gepland. Wij hebben de samenwerking, met u als ouder, als heel prettig ervaren. Ook u wensen wij alvast een hele fijne vakantie en tot in het nieuwe schooljaar!