Nieuws uit groep 1 en 2

vrijdag 18 januari 2019

Groep 1 en 2 doen mee aan het dansproject sprookjes. Op dinsdag 29 januari krijgen ze een dansworkshop op school en op maandagochtend 4 februari gaan we naar Gigant toe om een voorstelling te bekijken. Voor Gigant hebben we vervoer heen en terug nodig. Kan u ons hiermee helpen? Bij de klas hangt een briefje waarop u uw naam, naam van het kind en in kan vullen en hoeveel plek u in uw auto heeft. In de auto hebben deze kinderen wel een kinderzitje nodig om de kinderen op de juiste manieren te vervoeren. U moet zelf voor het kinderzitje zorgen voor uw kind. Voor groep 1 hebben we 7 auto’s nodig en voor groep 2 hebben we 6 auto’s nodig. We horen graag van u.

Groep 2 heeft deze week de -t- van taart geleerd. Kijk eens hoe goed we die al kunnen schrijven? Groep 1 is druk bezig geweest met het schrijven van hun eigen naam!