Bijna kerstvakantie!

donderdag 22 december 2022

• De klas ziet er sfeervol uit. De tafels zijn gedekt, op naar een fijn kerstdiner!
  • Hopelijk kunnen alle kinderen erbij zijn,  want deze week waren/zijn er veel kinderen ziek.
  • U kunt de gerechten vanaf 17.45 binnen brengen en neerzetten op onze buffet tafel.
  • Graag willen wij wel stipt om 18.00 uur beginnen aangezien we ook maar een uur voor het samen eten hebben. Ervaring leert dat de tijd voorbij vliegt!
  • Om 19.00 mogen de kinderen uit de klas worden opgehaald.  De borden/ schalen(vies) etc geven wij weer aan u mee.

En dan hebben wij vrijdag een pyjama/onesie/ trainingspakken dag! Om 12.00 zijn de kinderen vrij en dan begint echt onze welverdiende kerstvakantie!

Rust lekker uit, ontspan en heb het fijn met elkaar!

Wij wensen u hele fijne dagen toe en wij zien elkaar weer op maandag 9 januari 2023.