Back to school

donderdag 7 mei 2020

Een weekje vakantie waarin we goed uit konden rusten en we zijn alweer aan de laatste week thuiswerken begonnen! Super om te zien hoe alle betrokkenen voor het onderwijs hebben gezorgd! Daar zijn we trots op! Fijn dat we vanaf maandag weer in de klas kunnen starten met de leerlingen. Komende vrijdag zal de planning uitgaan voor de eerste week weer op school.
Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn over de tijden en de periode ‘weer op school’ , wellicht na aanleiding van de gestuurde brief met alle instructies (neemt u deze vast met uw kind door), neemt u dan contact op met mij? Ik ben elke ochtend vanaf 8:00 telefonisch bereikbaar voor bijzonderheden via de schooltelefoon en uiteraard via de mail.
Verder hebben we de school en het klaslokaal opgeruimd en wat is het een verschil. We hopen in dit klaslokaal de laatste weken zo fijn en leerzaam mogelijk onderwijs te geven!
Denkt u aan het enkel meegeven van een tussendoortje en geen andere spulletjes : telefoon, boeken etc.?
Tot maandag! Kijk nog even goed naar de ingang en kom alleen het schoolplein op.
Vriendelijke groetjes,
Juf Naomi