Afscheid

vrijdag 10 juli 2020

De laatste week voor de vakantie nemen wij afscheid van een aantal collega’s. Wij willen hen heel erg bedanken voor hun inzet voor de school en hun bijdrage aan de ontwikkeling van onze leerlingen.

Meester Jesper gaat na de zomervakantie starten bij De Vliegenier.

Juf Betul en juf Esmee hebben de zwangerschapsvervanging van juf Linda gedaan. Na de zomervakantie gaat juf Linda 3 dagen werken en zij werkt samen met juf Marjolein, onze nieuwe collega.

Juf Jennifer van de peuterspeelzaal gaat op een andere locatie van Domijn werken. Op de peuterspeelzaal blijven juf Jose en Juf Samantha. Daarnaast komt er een nieuwe collega: juf Mariska.

Juf Corrie van de Rijdende school gaat met pensioen. Juf Karin was dit jaar al gestart om de taken van juf Corrie over te nemen. Juf Corrie heeft afgelopen dinsdag afgenomen van de kinderen en de collega’s van De Rietendakschool.

We wensen alle collega’s heel veel succes met hun verdere loopbaan. Juf Corrie wensen we een plezierig pensioen. We hopen dat we iedereen nog eens terug zien.